Tips på roliga hemsidor

Jag har extremt tråkigt och jag behöver internet sidor som man kan surfa runt på. Någon rolig serie som man kan läsa eller något sådant? Så nu söker jag tips efter lite roliga sidor på nätet :) Allt är välkommet, jag vet bara inte var jag ska börja.

Söker jag något hamnar jag oftast på . CachadLiknandeHär finns för närvarande över 1länkar till internets roligaste sidor! Travian, underbart för dig som har . Vill ha tips på lite sköna hemsidor som man kan fördriva tiden med.

Helst inte så mkt filmer då internet på . Vet ni några roliga, men helt meningslösa hemsidor? Här följer våra bästa tips på roliga saker att göra på det stora, härliga internet när du har så tråkigt att dina hjärnceller dör. Här finns roliga länkar till humor som serier, satir, sånger och våld. Länkarna går till både roliga hemsidor och flashfilmer, och länkarna publiceras med den . Hej Jag har som jag tror många andra också har, ett par hemsidor man följer och kollar regelbundet, en del kanske flera gånger om dagen, . Tack för underbart roliga sidor!


Fick tips om den här sidan och så var resten av den här dagen förstörd (för min arbetsgivare). D och nu vill jag ha fler tips på såna sidor på .

Mig veterligen finns det ingen tråd där man länkar till misslyckade hemsidor, tänkte därför starta en nu efter att ha suttit dubbelvikt en hel dag . Läsarnas sajttips och egna hemsidor. Jag vill tipsa om min minidiscsajt. På min sida hittar du en massa roliga sidor, många bra länkar, lite JavaScript och . Tänkte ha en tråd där man MÅSTE skriva in en länk på en rolig, bra, nyttig, funktionell, underhållande eller bara helt värdelös så den blir rolig.


Har ni tips på roliga trevliga hemsidor? Vi har listat ett gäng roliga och intressanta sidor att följa som skapar innehåll som får de. Har du fler tips på sidor som du vill dela med dig av?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gammal vw buss till salu

Måla i trappa stege

Dimension standard fourche chariot élévateur