Ett klick för skogen

Gör ett klick för skogen hos Naturarvet. Det behöver inte kosta dig mer än ett klick! Fler resultat från svampguiden.

Ett klick för skogen är en insamlingsstiftelse med syfte att förvärva skogsmark med skyddsvärd gammal skog med . Foto Totto skrev: Den sidan tycker jag att alla ska besöka! Själv brukar jag besöka den så ofta som jag kommer ihåg länken, vilket inte är så ofta . Välj Spara som och lägg till.

Hjälp gärna till att rädda gammal skog, för varje gratisklick skänker sponsorerna 1krona. För åtta år sedan startade två tjejer sajten ”ett klick för skogen” på internet. Stiftelsen Naturarvets initiativ ettklickforskogen.


Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem. Varumärke tillhör INSAMLINGSSTIFTELSEN NATURARVET. Målsättningen och syftet är dock fortfarande detsamma, att bidra till bevarandet av . Många bäckar små som det så fint heter.


Jag vet inte om detta hjälper och gör någon nytta. Känner att jag måste puffa för denna sida, använd den som startsida vet ja.

Hjälp till att rädda ett område skyddsvärd gammelskog. Bring Citymail klimatneutralt foretag. En hemsida där precis alla som sitter vid en dator med internetuppkoppling kan bidra till att rädda skogen genom ett simpelt klick!


Insamlingsstift Ett Klick För Skogen in Stockholm, reviews by real people. För varje ny person som gillar Bonkeli på facebook .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gammal vw buss till salu

Måla i trappa stege

Dimension standard fourche chariot élévateur