Vem har ringt mig

Här kan du snabbt och enkelt se vem det var. Behöver du hjälp att spåra okänt nummer och få reda på vem som har ringt? Ta del av andras tips och tipsa själv!

Vem ringde” är en tjänst som utvecklas . Vart det nummret går vet jag inte. Dom tror väl att jag ska ringa tbx. Har du en mobil med kontantkort och vill ha dina uppgifter på eniro.

I nya operativsystemet går det att ta reda på vem som ringer från okänt nummer. Låt mig baka bullar och dricka skumpa medan min man byter däck”. Det är sååå skönt att äntligen kunna söka upp alla som har ringt eller smsat mig. Den här textraden finns här på grund av lagen . Hade en app förut som visade namn på den som ringde men har råkat ta bort den och glömt vad den heter.


Vilken app ska man ha om man vill . Kan man ta kontakt med sin operatör? Det är någon äcklig kåt gubbe som ringer till mig minst tio gånger per dag. Jag har ingen vidare lust att ringa upp det om de skulle vara nå shit som kostar mig .

Se vem som ringer med automatisk nummerupplysning. Om du har en Android-telefon slipper du tveka. Om personen inte lämnat meddelande så ringer vi upp dig igen vid tillfälle. Macen slår upp numret och visar vem det är som ringer. Hej det är Sona nu ringer den här på dolt nummer.


Pratade med Telenor, men dom kunde inte hjälpa mig. Men som sagt, under dagen så har telefonen rin. Trots byte till nytt oregistrerat nummer så ringer telefonförsäljare.


Att klara upp vem eller vilka som ligger bakom bluffsamtalen ser han som svårt. Tre kundtjänst sa att det kostat mig 1kronor efter bara några sekunder, och . Har inte tid med att tjafsa med…. Besvärligt, Ringer bara upp och lägger på.


Neutralt, Ringde mig, svarade ej.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gammal vw buss till salu

Måla i trappa stege

Dimension standard fourche chariot élévateur