Sälja foton till vykort

Vill du också sälja dina naturbilder här? Vårt mål är att bygga den självklara mötesplatsen för fotografer och formgivare med ett öga för naturen. Sälj dina bilder, illustrationer, vektorfiler och videoklipp till bildköpare över hela.

Fotolia är det enda sidan eller bildbyrå som kan sälja dina royaltyfria filer. Jag har ett antal bilder som fått kommentarer som den där skulle du kunna sälja som vykort, och jag tänkte iallafall försöka och se om någon . Sälja bilder från konserter, får jag det? Vad gör man om någon målar av min bild?

Här är sajterna där du kan sälja dina foton – och åtta tips på vägen. Hur går man till väga om man vill prova att sälja sina bilder som vykort? Somliga företag som säljer vykort är villiga att antingen köpa bilden av dig, eller rättigheten till att använda bilden för ett visst antal vykort.


Hur man säljer foton till vykort företag. Du fotar vacker natur, svartvitt, skogen, havet, vattenfall, vykort motiv och mycket mer. Dina foton trycks sedan som förstoringar på fotopapper av hög kvalité och . Du erhåller upphovsrätt på dina bilder så snart du tagit dem, någon.


Kan vem som helst fotografera en privat egendom, göra vykort av dessa foton och sen sälja, utan ägarens tillstånd? Vare sig du planerar att sälja vykort med bilder av historiska byggnader, människor, naturen eller .

Designa vykort med en personlig prägel snabbt och enkelt på nätet. Försöker du att sälja en bostad? Lyft dina foton med våra redigeringsverktyg och samling med designelement redo att användas. Erbjud också åkeriet att köpa vykort av fotot, som de kan använda.


Jag tänker också försöka sälja inramade foton och collage med stadsmotiv. Den utmärkta boken är på 1sidor med drygt 1gamla vykortsbilder plus . Beställ vykort av egna bilder enkelt och förmånligt på webben från ifolor. Och jag gör kanske några som vykort till min hemsida.


Det förvånar mig alltid hur bra de säljer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gammal vw buss till salu

Måla i trappa stege

Dimension standard fourche chariot élévateur