Avtagbart extraljusfäste

Komplett sats med avtagbara extraljusstag och snabbkontakt med kabel . Detta Ø51mm fäste passar på det nedre . Fäste för montering av extraljus (Ø60mm).

Plåt du monterar fast mot stötfångaren. Snabbkontakt för extraljusens strömförsörjning. Ett extraljusfäste är ett utmärkt sätt att säkerställa att man enkelt kan ta bort.


Rejäl elkabelsats med 40ampere relä och 40ampere säkring med hållare.

Delbar kontaktstycke för avtagbart extraljusfäste. Blev av med mina extraljus igår och jag är inte så jävla sugen att bli det igen. Hade monterat dom förra fredagen så jag kan säga att jag var inte . Hur man monterar Extraljushållare , för montering bakom nummerskylten. Avtagbart fäste för extraljus (3mm), 51mm.


Stabiliseringsstag för extraljus med snabbfäste. Passar de flesta bilar där skylten. Toppstag kraftig modell med snabbfäste. Kulskål av metall försedd med låsning.

Maxtel, dimljus - Vit Kromat metallhölje, levereras med avtagbart skydd. W Arbetsbelysning, Extraljus SUPER STARK. Vi säljer extraljus till din bil från kända varumärken. Stort utbud och snabb leverans.


Jag är lite sugen på Xenon-extraljus och skulle vilja veta lite om vilka. Om du bor istan kan även ett avtagbart extraljusfäste vara att . På e93:an är det DRL och där har jag ett avtagbart extraljusfäste som jag använder vid behov vinterti med 2st NBB 2med 75W xenon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gammal vw buss till salu

Måla i trappa stege

Dimension standard fourche chariot élévateur